پست های دوستان

مهرزاد امیرخانی

 

یه ترانه ای نوشته بودم مرتضی خیلی دوسش داشت .

همیشه ام می گفت این جواب من به عشقای زمینیه :

اینکه نمی گم عاشقت هستم
معمولیه ، چیز جدیدی نیست
احساس من ، هم قیمت عشقی
که از سر کوچه خریدی نیست
من فرق دارم با همه دنیا
قلبم به لبخندت نمی لرزه
وقتت رو پای من نذار اینقدر
دارم بهت میگم ، نمی ارزه

ببخشید اگه خسته می شید که همه چیزم به ترانه ربط داره
ترانه زبان رسمی سرزمین ویران قلب منه ...
یادتون نره خودم تنهایی عاشق همتونم

 

 

عاشق که بشی ، درد دلت درد کمی نیست

دردی مث این درد ، که تو عاشقمی نیست

 

 

محمود گل محمدی

رفيقم پاييزم داره تموم ميشه..باپاييزامسالت عشق بازی کردی يانه؟عکس دوتايی چی گرفتی يانه..؟روزهاش خوب گذشت يانه..؟عاشق شدی يانه..؟نترس...!عاشق شدن ک ترس نداره دوست خوبم..يک قلب صاف وساده ميخوادويک دنيااحساس...
پاييز..پاييزک بدنيست،پاييزبرای کسی بده که عشقش وازدست دادوخاطراتش پرپرشد..البته برای اونم بدنيست چون اونم باخاطراتش داره عشق بازی ميکنه..تواين سرمای آخرپاييزوجودت گرمابخش کی بود؟حضورت قلب يخ زده ی چه کسی روعاشق کرد..؟نترس...
پرنده ی دوست داشتنی نترس ازشب يلدابهارآمدنيست..گفتم ک بدونی دلت روقرص ومحکم پای عشق پاييزيت نگهداری...عاششششق باش عاشق رفيقم...
(اين پاييزم گذشت...ولی تانيايد فصل دلم فصل غم است..برای من بهارهم فصل غم است..امّا،قرص ومحکمم..می ايستام پای تمام خاطراتم...حتی تاآخرين نفسم..عاشقم عاشق....)رفيق چهارفصلم،يلدات مبارک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 4:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمّدامین کیالها |